Budapest Bangkok Brisbane

Történetek a Budapest - Bangkok - Brisbane tengelyről. budapestbangkokbrisbane at hotmail com

HTML

Weather

Címkék

36

2009.05.27. 20:15 Westfield

Miután jóelőre megváltottam a jegyeket nyáron baljós hírek érkeztek a déli kontinensről. Augusztus elején a Qantas Boeing 767-es, Manilába induló gépe visszafordult a sydney-i reptérre, miután a pilóta szivárgást észlelt a gép hidraulikus rendszerében. Július 25-én egy Hong Kongból Melbourne-be tartó Boeing 747-400-as Manilában kényszerleszállást hajtott végre, mert kilyukadt a repülőgép törzse. Később pedig az Adelaide-ből induló 737-800-as járat volt kénytelen visszafordulni, mert nem csukódott be az egyik futómű-ajtó. Ez azért kicsit sok volt így egyszerre és a társaság nimbuszán is folt esett (szegény Rainman-nek is updatelnie kell: "QANTAS never crashed").

 

 

 

 

 

 

 

...szóval (folyt.köv.) egy mailt kaptam lastminute.de barátomtól hogy a gép Perthből Szingapúrba az eredeti délután félkettő helyett inkább reggel 4.40-kor fog indulni. A hír nem esett jól, egyrészt mert éjjel 1-kor már el kellett volna indulni a szállodából, másrészt Szingapúrból csak este 9-kor indult a gép tovább. Így hát felkerekedtem és bementem a Qantas William Street-i irodájába, hogy mi a pálya (ez nem én voltam :) A nagyon barátságos ügyfélszolgálatos hölgy elnézést kért, de a délutáni gép sajnos műszaki okokból (!) nem indul, ezért vagy a hajnali, vagy az esti gép választható. Az esti már nem volt jó a csatlakozás miatt, ezért maradt a hajnali :( A nagyon barátságos hölgy viszont azzal hitegetett, hogy ha fél napom lesz az Oroszlánvárosban, akkor a beszállókártyám bemutatásával ingyen városnéző buszra szállhatok vagy használhatom a mozit vagy az uszodát... meggyőzőtt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az indulás napján bő egy óra alvás után kicsekkolás a szállodából és egy dél-afrikai pufidzsekis taxis kivitt a reptérre, ahová 3-ra időben meg is érkeztem. A Qantas pultnál a nagyon barátságos hölgy azonban közölte, hogy van egy kis változás (minor changes), a gép mégsem 4-kor hanem 8-kor indul... három hét után először megszólaltam magyarul... Viszont kaptam egy reggeli bónt, amit beválthattam a reptéri büfében... ami 5-kor nyitott. Két óra relaxálás és egy nagy hajnali zabálás (éhes nem voltam, dehát a bón..) után már vidámabban néztem a felkelő napot Perth skyline-ja fölött. Ekkor jelezék, hogy mégsem 8-kor van az indulás, hanem fél9-kor, najó háromnegyedkor, már a pilóta is ott toporgott és végül 9-kor indultunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szingapúrba érkezés délután 1-kor, gépből ki és gyorsan a Swisshez, hogy megkapjam az új beszállókártyát, amivel majd moziba megyek... A pult természetesen csak 5-kor nyitott, így nyolc kellemes órát csámborogtam a reptéren, ahol a napi 1 milliárd utasra három várótermi szék jutott. Meg lehetett állva netezni, de csak 15 percig és volt négy büfé a közelben, amiket ki is próbáltam (a japán tésztás volt a legjobb). Este 9-kor indulás, nekem váratlanul Bangkokban zwischenstop, aztán tovább Kloten felé, majd átszállás után reggel 9-kor érkezés BUD-ra. ..hát ez volt a 36 (órás utam története).

 

Bookmark and Share

Szólj hozzá!

Címkék: repülés utazás qantas

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestbangkokbrisbane.blog.hu/api/trackback/id/tr91125543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása